typica_2013

Deze pagina in het NederlandsCette page en Français
Home Nieuwsbrief Hoe

e-Nieuwsbrief: Hoe werkt het?

Vier keer per jaar schrijven wij een e-nieuwsbrief voor de kantoren die intekenen op deze nieuwe formule.

"Wij" dat zijn Heidi Brepoels van Switches en Ludo Van den Nouweland van Typica. Twee mensen die al jaren vertrouwd zijn met de verzekeringssector en weten hoe je een commerciële tekst schrijft.

Elke nieuwsbrief behandelt drie zorgvuldig gekozen onderwerpen die voor elke klant interessant kunnen zijn.

Bij elk onderwerp maken we de klant bewust van de risico's die hij loopt, krijgt hij concrete tips en leggen we de link naar uw kantoor voor meer info.

Klikt de klant op de link bij het artikel dan verschijnt automatisch uw e-mailadres en wordt het onderwerp ingevuld in de "onderwerp-regel". De klant kan uiteraard bijkomende vragen stellen in de mail en u krijgt dit alles netjes in uw mailbox.

De e-nieuwsbrief wordt gepersonaliseerd met uw logo en waar mogelijk wordt de klant persoonlijk aangesproken.

Bovendien kan u opteren voor een editoriaal zodat u ook een woordje over uw kantoor kan toevoegen.
Door gebruik te maken van de modernste technologieën bent u ook in de mogelijkheid om achteraf een rapport te krijgen waarin u kan zien welke klanten de brief geopend hebben en op welke links ze geklikt hebben.

Een ideale manier dus om verdere (commerciële) stappen te ondernemen.

Voorbeeld van een e-nieuwsbrief van Typica.

"Zelfs al zou er niets nieuws geschapen worden, dan is er nog altijd een nieuwe combinatie."
(Henry Ford, Amerikaans automobielfabrikant)