Efficiënt werken met uw computer?

U wil een actie doen op uw kantoor, een nieuwjaarsbrief sturen naar uw klanten, een selectie van uw klanten verzekeringen samenvoegen met een bestand dat u van een andere bron hebt (bijvoorbeeld van uw bankactiviteit), …

Maar hoe begint u hieraan?
Hoe krijg ik de lijst uit mijn computer?
En hoe zorg ik dat alle gegevens die ik nodig heb ook op de lijst staan?
Kan ik dan de klanten op de lijst selecteren?
Werkt dat met filters?
Maar hoe geraken deze gegevens dan in mijn brief?

Komen deze vragen u bekend voor?
Hebt u nu het gevoel dat u veel tijd verliest aan dergelijke zaken?

Dan is deze service van Typica wellicht iets voor u.

Typica voorziet een praktische workshop op uw kantoor waarbij op voorhand besproken wordt welke uw concrete behoeften zijn.

Vervolgens kom ik ter plaatse en zetten we samen met u en/of uw medewerkers deze zaken om in de praktijk.

Exact wat u nodig hebt.
Niet meer maar zeker ook niet minder!

Geen opleidingen die weken duren en waar u een hoop info te verwerken krijgt die u toch niet nodig heeft.

Ervaar zelf hoe praktisch het is om deze zaken zelf te kunnen doen.

Een investering die onmiddellijk loont en u wellicht verlost van een pak stress.

Contacteer mij via info@typica.be voor meer informatie of een aanbod op uw maat.