Waarom een e-nieuwsbrief?
Een uitbater van een krantenwinkel ziet zijn goede klanten dagelijks.
Een kort praatje over het weer of de gezondheid zorgen dat de klant tevreden blijft en bij hem zal blijven kopen.
U als verzekeringsmakelaar heeft het nadeel dat u uw goede klanten niet ziet als u er zelf geen initiatief voor neemt.
Want wat is een goede klant?
Wellicht iemand die nooit een schadegeval heeft en altijd netjes zijn premies betaalt.
En hoe vaak ziet u deze goede klant?
Marketingstudies tonen aan dat er jaarlijks 8 “contactmomenten” moeten zijn om te zorgen dat u bij de klant “TOM”* blijft.
Een nieuwsbrief kan hier alvast een zeer waardevolle bijdrage voor zijn.
Maar een nieuwsbrief vraagt veel tijd en energie. Onderwerpen zoeken, teksten schrijven, lay-out, …
En dit komt dan nog eens boven op uw dagelijks werk.
Typica heeft hiervoor een ideale oplossing uitgewerkt: de e-nieuwsbrief.
Elk kwartaal leveren wij voor uw kantoor een volledig afgewerkte nieuwsbrief af met telkens 3 onderwerpen.
Het enige wat u hoeft te doen is nalezen, uw akkoord geven en eventueel nieuwe mailadressen bezorgen.
De rest verzorgt Typica. Van opmaak tot verzending.
En uw klanten? Die krijgen deze nieuwsbrief alsof u hem zelf verzonden hebt.